مصاحبه آرشیو خبر ها
با تلاش زیاد به فکر پیشرفـت هستم

با تلاش زیاد به فکر پیشرفـت هستم

فرناندو یورنته مهاجم گلزن یوونتوس در مصاحبه ای امروز از شرایط خود در یووه و پیروزی در مقابل کالیاری گفت .

" بازی برای ما بد شروع شد . اما از تلاش دست نکشیدیم تا اینکه موفق به گلزنی شدیم . در دقایق ابتدایی کالیاری به خوبی فشار آورد و توانست ما را دچار مشکل کند . چیزی که برای تیم های دیگر در اینجا اتفاق افتاده بود "

گلی که زدی ؟
" بر روی حرکت خوب لختشتاینر از کناره ها اتفاق افتاد . فکر می کنم که من هم با پروازی بلند سانتر خوب او را به گل تبدیل کردم . امروز روزی بود که باید برنده می شدیم "


" لحظه بثمر رسیدن ِ گل یک لحظه بزرگ برای من در بازی بود ، می دانستیم که می توانیم به بازی برگردیم و در حال تلاش بودیم . همه بازیکنان در گل ِ من نقش داشته اند ، همانگونه که در شکست ها همه در کنار هم هستیم . ما اینجا یک گروه فوق العاده داریم که با تلاش و میل زیادی که در ما وجود دارد فقط پیروزی را می بینیم "

" این برای ما خوشایند است که با پیروزی های پیاپی در حال ایجاد رکورد هستیم ، نمی خواهیم دچار لغزش شویم ، رُم در یک فصل خوب در حال رقابت با ما است و ما می دانیم که نباید هرگز متوقف شویم "

" کالیاری تیم بسیار خوبی است ، می دانستیم که بازی در زمین حریف و مقابل آن ها سخت است اما دیدید که چقدر خوب بازی کردیم و واکنش ِ تیمی ِ یووه پس از گل چقدر خوب و حرفه ای بود "

" من در اینجا بسیار تلاش می کنم و هر روز با انگیزه زیاد به دنبال پیشرفت کردن و موثر بودن در یوونتوس هستم "

" زدن ۲ گل در یک بازی برای هر مهاجمی خوب و لذت بخش است . اگرچه مهم پیروزی یوه و ادامه دادن این روند بود اما من از گلزنی خودم بسیار خوشحالم . امیدوارم که در بازی های بعدی هم موفق باشیم و ۳ امتیازها یکی پس از دیگری کسب شوند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: